Os sindicatos de xornalistas gañan as eleccións en El Mundo e La Vanguardia

O Sindicato de Xornalistas de Madrid (SPM) gañou as eleccións sindicais no Mundo, o diario económico Negocio e a empresa Unidade Editorial. Por outra parte, nas eleccións en Edicións Primeira Plana, S.A. (editora do Periódico de Cataluña) gañou outra vez a lista presentada polo Sindicat de Periodistes de Cataluña (SPC).

Para elixir ao comité de empresa de El Mundo, integrado por 13 persoas, só presentou candidatura o SPM, encabezada polo seu secretario xeral, Agustín Yanel. En Unidade Editorial (a empresa que inclúe todos os departamentos do Mundo e de Recoletos que non son as redaccións, máis Documentación), a lista do SPM logrou 13 dos 17 membros do Comité de Empresa e CCOO obtivo os outro catro.

O SPM tamén convocou eleccións no diario económico Negocio para elixir un comité de empresa de cinco persoas, que ata agora non existía. O apoio en votos foi abafador. En Unidade Editorial Sociedade de Revistas (a empresa que agrupa a todas as revistas de El Mundo e Recoletos) a candidatura do SPM obtivo tres delegados e a de CCOO os seis restantes.

Estes resultados confirman o incremento progresivo de comités e delegados do Sindicato de Xornalistas de Madrid. O SPM tamén conta cos comités da Razón, Taller de Editores (a axencia Colpisa), Edicións Reunidas (a editora das revistas do Grupo Z), e con delegados sindicais noutros medios de comunicación.

En El Periódico o SPC tivo nove delegados, dun total de trece membros, no novo comité de empresa do diario, mentres que os outros catro corresponden á lista presentada por Comisións Obreiras (CCOO).

A representación do*SPC corresponde basicamente ao ámbito de redacción mentres que a de Comisións Obreiras á das áreas de administración e xestión.

Votaron 171 persoas, cifra que representa unha participación ao redor do 60% do persoal. Estes resultados electorais configuran unha representación sindical idéntica á que ata agora había neste diario do Grupo Z.