O SXG denuncia as ameazas aos traballadores e a privatización das delegacións da CRTVG

O Sindicato de Xornalistas de Galicia (SXG) apoia ó persoal das delegacións da Compañía da Radio Televisión de Galicia (CRTVG) que demandan ó Ente para que recoñeza a súa vinculación laboral. Segundo fontes dos traballadores, estes foron ameazados para que retiren as denuncias polas que reclaman formar parte da plantilla da CRTVG. O primeiro dunha serie de xuízos con este fin comeza mañá en Vigo.

Máis de 30 profesionais de Lugo, Burela, Vigo, Ferrol, A Coruña e Pontevedra piden ante a Xustiza ter os memos dereitos laborais que os seus compañeiros de Santiago. A raíz destas denuncias, producíronse as ameazas e ademais, a CRTVG eliminou sorprendentemente a figura do delegado en varias delegacións, un posto que até agora constituía o vínculo de relación laboral máis evidente coa CRTVG e que agora se elimina para avanzar na privatización.

As delegacións da TVG, fonte de cartos públicos para varios xornais a costa de recortar os dereitos dos traballadores

En opinión do SXG, é especialmente grave que unha empresa pública ampare represalias contra os traballadores, sobre todo cando estes profesionais, a través das súas denuncias, están a loitar contra privatización da CRTVG. Cómpre lembrar que o Goberno de PSdG e BNG accedeu ó poder coa promesa de promover a independencia dos medios públicos. Represalias como as relatadas son en realidade un paso máis na privatización do Ente, impulsada tanto por este como polo anterior goberno.

É máis, o SXG considera moi irregular que durante quince anos as delegacións fosen xestionadas polas mesmas empresas, filiais dos principais xornais galegos; algo que evidentemente resta independencia ós xornais respecto a Xunta de Galicia. Esta organización entende que, a costa de limitar os dereitos dos traballadores, varias editoras de xornais están a recibir un trato de favor por parte da Xunta. De seguir a discriminación ós empregados das delegacións, o SXG emprenderá as medidas legais oportunas.

O Sindicato apoia a demanda dos traballadores de que os postos de traballos das delegacións pasen a formar parte da estrutura da CRTVG. É inadmisible que as delegacións estean en mans de particulares, especialmente tendo en conta que estes centros xeran a maioría da información propia que emite a compañía pública.

O SXG cre que a súbita eliminación da figura do delegado de varias delegacións é un torpe intento do Ente para ocultar os evidentes vínculos laborais entre os traballadores e a CRTVG. A Executiva da organización, que está en contacto permanente con varios demandantes, lembra que os seus servizos xurídicos seguen a disposición dos traballadores. Ademais, o Sindicato seguirá coa máxima atención este conflito, como fixo dende un comezo, e denunciará calquera vulneración dos dereitos dos profesionais.