Comunicado de apoio ás Marchas da Dignidade

O Consello Directivo do Sindicato de Xornalistas de Galicia, reunido este sábado en Santiago, acorda facer público o apoio desta organización sindical profesional ás Marchas da Dignidade que hoxe están a chegar a Madrid así como a manifestación que percorrerá as rúas da capital do Estado. O Consello Directivo do SXG considera totalmente conveniente esta mobilización no momento actual e subscribe o manifesto que a motiva e que afirma que estamos vivindo unha “situación límite, de emerxencia social, que nos convoca a dar unha resposta colectiva e masiva da clase traballadora á cidadanía e aos pobos”. O SXG móstrase en total acordo con ese manifesto que asegura que “están aproveitando a crise para recortar dereitos” e todo para que “a banca e os poderes económicos sigan tendo grandes beneficios a expensas das nosas vidas”.
“Non ao pago da débeda; nin un recorte máis; fóra os gobernos da Troika; pan, traballo e teito para todos e todas”
O Consello Directivo é o máximo órgano de goberno entre congresos do Sindicato de Xornalistas de Galicia. Nas súas reunións semestrais marca a axenda a seguir polo sindicato e a desenvolver pola executiva.