Os traballadores de Telemadrid volven á folga

90% DE SEGUIMENTO

García considera que, "a pesar de ter ofrecido propostas alternativas no que fai á produción propia", non se chegou a acordos en ningún punto, polo que os traballadores secundarán unha folga similar á dos pasados 24 e 25 de xullo, que deixou o sinal televisiva en negro, debido a que non se logrou un pacto no que fai aos servizos mínimos.

Pola súa banda, a dirección da empresa sinalou que nestas últimas reunións ofreceu aos sindicatos o pagamento inmediato dun aumento salarial do 2 por cento aos traballadores, con retroactividade desde o pasado 1 de xaneiro, a conta do resultado final da negociación do convenio colectivo.

Respecto á produción propia, RTVM sinalou que a empresa conta xa cun das porcentaxes máis altos de todas as emisoras de televisión nacionais, tanto públicas como privadas, e que as previsións dos meses próximos non supoñen unha redución da produción interna de Telemadrid.

"Ás 18.00 de hoxe, os representantes sindicais mantiñan, de forma irresponsable, a convocatoria de folga para mañá, a pesar do dano económico e de imaxe que a anterior folga provocou en Telemadrid", declarou a dirección do ente público.

A sindicalista manifestou que o repercusión da folga será similar á convocatoria anterior, que cifrou nun 90% de seguimento, aínda que recoñeceu que haberá menos xente implicada "debido a que entre o 30 e o 40% do cadro de persoal colleu xa as vacacións".

Así mesmo, ás 15.00 horas reuníronse en asemblea para coñecer detalles da reunión de hoxe os traballadores, que son os últimos que teñen o voto para referendar ou revogar un posible acordo, que os sindicatos queren por escrito.

Os axentes sociais queren que o convenio colectivo recolla unha suba salarial para manter o seu poder adquisitivo, e que se utilicen os medios técnicos para facer produción propia.

Ademais, queren acabar coa temporalidade en Onda Madrid, que cifran no 50% do cadro de persoal. "A maioría dos postos fixos son técnicos, mentres que o 70% dos redactores están suxeitos a contratos de obra por un programa en concreto", concluíu García.