Convenios de prensa diaria e non diaria

O SXG APOIA AS MOBILIZACIÓNS

Para ver os dous convenios, abonda premer este enlace. Dende alí tamén se poden consultar a maioría dos convenios colectivos aprobados nos principais medios de comunicación do Estado, incluídos acordos do pasado.

Cómpre lembrar que as organizacións da Federación de Sindicatos de Xornalistas (FeSP) apoian aos traballadores dos xornais afectados polo bloqueo da Asociación de Editores de Diarios Españoles (AEDE) ao Convenio Estatal de Prensa Diaria e solidarízase coas súas mobilizacións.

Ante o momento de tensión xerado pola parálise da negociación do Convenio de Prensa Diaria, debido á actitude intransixente da patronal, a FeSP expresa a súa total solidariedade cos compañeiros afectados por devandito convenio que veñen realizando mobilizacións desde fai máis dun mes.

Na renovación deste convenio perséguese chegase establecer un salario digno, que se pague o traballo que se realiza os domingos e que a táboa salarial do convenio sexa recoñecida como de mínimos e aplicable a todos os convenios vixentes en prensa diaria que estivesen por baixo dela. A todo iso négase a patronal de prensa.

A FeSP congratúlase de que CCOO e UXT cheguen a recoñecer a necesidade desta última reivindicación; á cal non deberon renunciar esas centrais nos anteriores convenios; da mesma xeito que non deberon aceptar a existencia da categoría de auxiliar de redacción coa que se precariza ao sector.

Así mesmo, sinala que aínda que se alcance todo o reclamado, este convenio seguirá sendo incompleto mentres continúen expresamente excluídos os xornalistas á peza (colaboradores e correspondentes) que realizan case o 40% da produción dos xornais.

A FeSP recorda que a pesar de contar con representación máis que suficiente para participar nestas negociacións, impídello a obstrución manifesta dos dous sindicatos maioritarios. Isto non nos impide, con todo, apoiar as concentracións e medidas de presión dos traballadores dos xornais afectados e alentalos a continuar a súa loita por dignificar a profesión, na que sempre nos atoparán ao seu lado.