Un xornalista colombiano recebe o premio Julio Anguita Parrado

INICIATIVA DO SINDICATO DE PERIODISTAS DE ANDALUCÍA

O Sindicato de Xornalistas de Andalucía en Córdoba (SPA-Córdoba) entrega así a figura do II Premio Internacional de Xornalismo Xullo Anguita Parrado, en cuxo deseño e realización colaboraron o Consorcio Escola da Xoiería e o Parque Xoieiro de Córdoba, segundo destacou a secretaria xeral de SPA-Córdoba, Ana Romeu.

Romeu agradeceu o “compromiso” destas entidades da xoiería cordobesa co galardón, creado polo Sindicato de Xornalistas de Andalucía, coa colaboración do Concello e a Universidade de Córdoba, para render homenaxe ao xornalista cordobés falecido en 2003 na Guerra de Iraq.

A figura, realizada en prata,”é unha alegoría da paz e o diálogo entre culturas, do carácter internacional do premio e da unidade” representadas na espiral da torre de babel, un fuso de madeira de oliveira e o globo terráqueo realizado con circunferencias de prata, explicou a deseñadora da Escola de Xoiería Nuria Parrado.