As asociacións da prensa denuncian a "inxerencia coercitiva" de Vicepresidencia da Xunta sobre El Correo Gallego

A raíz dunha crítica de Luís Perez sobre os anuncios do Teléfono do Voluntariado

A continuación reprodúcese o comunicado enivado pola Asociación da Prensa de Galicia en defensa de Luís Pérez:

"As asocacións da Prensa de Galicia vense na obriga de sair unha vez máis en defensa da liberdade de información e de opinión nos termos que contempla o Artigo 20 da Constitución española, polo que se “recoñecen e protexen os dereitos a expresar e difundir libremente os pensamentos, ideas e opinións, mediante a palabra, a escrita ou calquera outro medio de reproducción”.

E vémonos obrigados a recordar e defender estes dereitos e liberdades diante da nota oficial que a Secretaría de Relacións Institucionais da Xunta de Galicia enviou o pasado día dez de setembro ó xornal El Correo Gallego, en protesta por un artigo de opinión, publicado no citado xornal e asinado polo xornalista Luis Pérez.

Na nota oficial o secretario de Relacións Institucionais da Xunta, Antón Losada, solicita de El Correo Gallego unha aclaración pública polo artigo de opinión que Luis Pérez, xornalista e comentarista habitual do xornal, publicou baixo o título “Igual de mal que la selección en Irlanda”. No devantito artigo de opinión, Luis Pérez critica a actuación da Xunta durante a vaga de incendios do mes de agosto e opina que os spots publicitarios encargado pola Xunta, que anunciaban o teléfono en defensa do monte galego, en palabras textuais “incitaban a los pirómanos (enfermos mentales) a actuar, en lugar de animar a la agente a colaborar” na extinción do lume."

Na nota oficial enviada a El Correo Gallego pola Secretaria de Relacións Intitucionais da Xunta, as Asociacións de Xornalistas de Galicia adscritas a Federación de Asociaciones de Periodistas de España (FAPE) observamos unha clara inxerencia coercitiva, inadmisible nun estado de liberdades, que atenta contra os dereitos recoñecidos no citado artigo 20 da nosa Constitución e, polo tanto, rexeitamos enérxicamente tal actuación do poder político que trae o recordo de épocas pasadas."

14 de setembro de 2006